Κάποιες καινούργιες προσπάθειες….

Αγαπημένοι μου, γειά σας,

είχαμε πολύ καιρό να τα πούμε!!! Τον Φεβρουάριο ξεκίνησα κάποια σεμινάρια …και τώρα που τελειώνει και η πρακτική τους – που την κάναμε με το «έτσι θέλω»… και αφού κοντέψαμε να τρελάνουμε τους δασκάλους μας και να κάνουμε κατάληψη το κτήριο – θα αποκαλύψω τι με είχε απορροφήσει τόσο καιρό.

Όλοι ξέρετε την αγάπη μου για τη μουσική και το ραδιόφωνο!!! Με αυτό το σεμινάριο μου δόθηκε η ευκαιρία να εκπαιδευτώ πάνω στη ραδιοφωνία και όχι μόνο. Μάθαμε πως να στήνουμε ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο, τα προγράμματα που χρειάζονται αλλά και πως να τα συνδέσουμε μεταξύ τους (με εικονικά καλώδια – κοινώς μπλεχτήκαμε στα καλώδια….) με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Μάθαμε να κάνουμε εκπομπή σε κανονικό studio – έχω ανέβει επίπεδο και έχω γίνει κονσολιέρισα και φοβερή στις επιλογές μου (…κατά τους συμμαθητές μου….). Να επιλέγουμε τη μουσική που θα παίξουμε ανάλογα με την ώρα, αλλά και τι θα λέμε και πως….

Επίσης μάθαμε να δουλεύουμε και προγράμματα μίξης ήχου, να φτιάχνουμε jingles και να ετοιμάζουμε mix, δηλαδή να κάνουμε την επιλογή των τραγουδιών και να τα μιξάρουμε….

Ένα έχω να πω… πολλή δουλειά και πολλή προσπάθεια και πολύ προετοιμασία και διάβασμα βρε αδερφάκι μου…. αλλά αν αγαπάς τη μουσική, δεν καταλαβαίνεις την κούραση.

Παρακάτω θα βρείτε 2 λίνκ με τις πρώτες μου προσπάθειες ….δεν είναι τέλεια, έχουν λάθη ….ένα εξασκημένο αυτί θα τα καταλάβει, αλλά δεν παύουν να είναι οι πρώτες μου προσπάθειες και ελπίζω να συνεχίσω και να καλυτερέψω. Πραγματικά θα ήθελα να τα ακούσετε και να μου πείτε τη γνώμη σας….

https://soundcloud.com/hatzigeorgiou-olga/demo-mix1

Φιλιά στα μούτρα και σας αγαπώ!!!!

 

Υ.Γ. …τα σεμινάρια θα ξαναγίνουν από το Σεπτέμβριο, οπότε όποιος ενδιαφέρεται ας μου το πει για να τον/την ενημερώσω!!!!

https://soundcloud.com/hatzigeorgiou-olga/sunset-mix

Συντάκτης: olga's everyday diary

How to refuse to be miserable about anything, Yes anything at all- Albert Ellis Αγχωτική χρόνια, νευρική αλλά και με θετική πλευρά. Και επειδή προσπαθώ καθημερινά να αποφύγω τη μιζέρια, θέλω και ψάχνω να βρώ το γέλιο και τη θετική πλευρά στην καθημερινότητα μου. Κοινωνικό άτομο, δεν μπορείς να με κλείσεις εύκολα σε 4 τοίχους. Και επειδή έχω κλειστεί υποχρεωτικά, ψάχνω συνέχεια τρόπους για να εκφραστώ και να επικοινωνήσω. Δεν γράφω τόσο καλά, όσο γράφουν κάποιοι άλλοι, αλλά θα προσπαθήσω να είμαι αυθόρμητη, ο εαυτός μου, και βλέπουμε................

Σχολιάστε

